Politică de rambursări și returnări
Politica de retur
RETRAGEREA DIN CONTRACTUL LA DISTANŢĂ. POLITICA DE RETUR
Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru folosind una din următoarele căi de comunicare:
- Prin Email marketing @danibrum.ro;
- Prin formularea unei cereri în formularul din pagina de retur https://danibrum.ro/rambursari-retururi/
Dupa ce ne-ati informat, puteti pregati produsul pentru retur. Gasiti mai jos procedura de retur:
- Este necesar ca produsul returnat sa ajunga la TEHNOHOLZ GROUP SRL in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care l-ati primit (fie ca il aduceti personal la Strada Combinatului, Comanesti, Bacau sau il expediati prin curier la adresa de mai sus.
- Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, impreuna cu factura fiscala (sau o copie a acesteia) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care l-au insotit;
- Produsul nu trebuie sa aiba conturi personale, parole de securitate, date cu caracter personal. ( in cazul produselor software)
- Consumatorul PF este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor, în limita a 10 ore de funcționare. Diminuarea valorii se va realiza în urma raportului oferit de departamentul service, care va inspecta minuțios produsul în cauză.
- Produsul nu trebuie să prezinte urme de uzură, lovituri, zgârieturi. În cazul în care produsul prezintă urme de uzură, valoarea returnată va fi diminuată în funcție de constatarea realizată de departamentul de service intern.
- In functie de gradul de uzura constatat, putem înainta produsul catre service-ul intern pentru o constatare a valorii diminuate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii, produse desigilate, produsele din care lipsește cantitativ. Returul trebuie făcut cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
Pentru rapiditate si siguranta formalitatilor de inregistrare si restiturie a sumelor achitate este indicata in primul rand metoda completarii si transmiterii formularului online sau pe adresa de mail mentionata mai sus.
Produse care nu pot fi acceptate retur.
- Produsele consumabile: Consumabile (pânze, freze, cuțite, furtune, saci colectori, saci filtranți, curele și alte produse din catergoria consumabile).
- Piese de schimb – în cazul în care acestea au fost schimbate/ montate pe utilaj și prezintă urme de uzură, returul nu este acceptat.
- Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse bonus nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul bonus.
- Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
- Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale, nu la inscrierea comenzii sau la trimiterea confirmarii inscrierii acesteia.
Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare sau ridicare din magazin). Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris TEHNOHOLZ GROUP SRL in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale ambalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
- Daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, trebuie doar sa sigilati coletul si sa-l predati curierului pe care Dumneavoastra l-ati ales pentru a expedia coletul catre TEHNOHOLZ GROUP S.R.L.
- Nu uitati sa ne furnizati contul bancar (IBAN) in care doriti sa va restituim contravaloarea produsului returnat.
- IBAN-ul trebuie sa contina 24 de caractere (cifre si litere) si sa fie exprimat in RON;
Nu este contract incheiat la distanta si nu se acorda Consumatorului dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile de la incheiere si nici alt drept de retur al produselor , acel contract in cadrul caruia Consumatorul ridica personal /intra in posesia produselor achizitionate in incinta spatiului comercial fizic al TEHNOHOLZ GROUP, magazin in care consumatorul are atat dreptul sa ceara, cat si posibilitatea sa obtina proba produselor (verificarea integritatii si testarea caracteristicilor tehnice) inainte de a le prelua /de a intra in posesia lor. Acest contract se considera incheiat in spatiul comercial al TEHNOHOLZ GROUP SRL, in prezenta simultana a Consumatorului si a profesionistului, la momentul in care consumatorul, dupa plata, accepta sa preia personal si efectiv produsele achizitionate, fara sa aiba importanta ca produsul a fost mai inainte precomandat sau rezervat in magazin de la distanta, sau ca s-a achitat anterior un avans, sau intreg pretul. Decizia Consumatorului de a prelua /de a intra in posesia fizica a produselor in magazinul TEHNOHOLZ GROUP SRL fara a mai cere efectuarea probei tehnice, nu schimba natura contractului; acesta ramane incheiat in spatiul comercial al profesionistului in prezenta simultana a partilor si nu da dreptul Consumatorului la retragere din contract sau la alt tip de retur al produselor achizitionate. Prezenta clauza se aplica atat pentru bunuri, cat si pentru servicii.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numarul de telefon 0756192292 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa de e-mail marketing@danibrum.ro
Cadrul Legal
- Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014- privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul persoană fizică are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
- Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014
- Consumatorul persoană fizică are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
-Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
- Daca produsul este returnat cu valoarea diminuata, ca urmare a utilizarii corespunzatoare (uzura) sau necorespunzatoare, putem solicita plata valorii necesare pentru readucerea produsului in stadiul initial. In acest caz se va procesa cererea de retur cu aplicarea procedurii de diminuare a valorii produsului iar decizia va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
Pentru produsele returnate care prezinta urme de zgarieturi fine, pe carcasa sau pe suprafata produsului, returul va fi procesat prin procedura aplicarii diminuarii valorii produsului cu minimum 10-15%.
Returul va fi acceptat doar daca clientul plateste diminuarea valorii precizate sau contravaloarea aducerii produsului la starea initiala.
OG 34/2014, Art. 14, pct.3:
- Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
- In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
- Returnarea produselor de către clientul persoană fizică se va face pe cheltuiala clientului, in cadrul termenului de 14 zile. Cererea de retur va fi procesata de TEHNOHOLZ GROUP SRL cu prioritate, iar contravaloarea produsului va fi returnata doar dupa primirea produsului de la client.
-In lipsa primirii produsului in cadrul termenului de 14 zile, cererea de retur va expira conform Capitolului IV, art 29, punctul 15 ( articol nou):
Art. 59 (secund) . – (1) Cu exceptia cazului in care furnizorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, utilizatorul persoană fizică final returneaza produsele sau le inmaneaza furnizorului sau unei persoane autorizate de furnizor sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 58.
– Termenul retragere din contract este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de utilizatorul final persoană fizică înainte de expirarea perioadei de 14 zile si sunt livrate prin curier la adresa: Str. Combinatului, Comănești, Bacău, sediul DANIBRUM – TEHNOHOLZ GROUP SRL
Pentru a vă exercita dreptul de renunţare la contract şi returul produselor vă rugăm să completați formularul de retur.
Formularul completat poate fi trimis şi prin poştă cu confirmare – primire la adresa sediului societăţii: Strada Crinului, nr. 15, Comănești, Bacău.
Pentru a solicita piese pentru echipamentul dvs., accesați formularul de solicitare piese.