Start up nation 2022 atelier tamplarie danibrum utilaje prelucrare lemn

Start UP Nation

Lucrează cu Danibrum pentru Start-Up Nationdată lansare 19 iulie 2022

În articolul precedent am prezentat într-o formă structurată Procedura de implementare, astăzi vom vorbi despre partea de documente ce trebuie completate pentru dosar. Mai mult, ți-am pregătit câteva sfaturi care să te ajute în alegerea utilajelor potrivite pentru viitoarea ta afacere.

Dacă încă nu ai aflat de noi, suntem o companie cu o experiență de peste 24 de ani în industria de prelucrare a lemnului. Cu o gamă de peste 50 de categorii, reușim să atingem toate cerințele clienților care ne-au trecut pragul. Pornind de la cost, capacitatea de producție, raport calitate-preț, consultanții noștri sunt alături de tine de la început și pe tot parcursul colaborării cu noi, pentru ca tu să îți poți duce afacerea la cel mai înalt nivel.

Haide să trecem la următorul pas!

1. Ce trebuie să știi despre Start-Up Nation?

Start-up Nation este un program implementat de MAT și se adresează antreprenorilor care sunt la început de drum. Acest lucru înseamnă că este prima ta firmă înfințată. Finanțările sunt alocate pe baza unor criterii foarte importante. Iată o parte din ele:

-beneficiarul trebuie să fie la prima afacere. S-a introdus aportul propriu de 5%, 10% sau 15% drept criteriu de punctaj. Cine asigură 15% are punctaj mai mare la acest criteriu.

-spre deosebire de edițiile anterioare, ajutorul nerambursabil nu mai acoperă 100% din totalul cheltuielilor proiectului,

– pe domenii de activitate, antreprenorii din producție și industrii creative sunt favorizați la punctaj

– se punctează ponderea tehnologiilor introduse în planul de afaceri.

2. Dosar cu punctaj maxim: ce facem după?

Odată ce am primit verdictul și dosarul nostru a avut un punctaj maxim, trebuie să asigurăm fondurile financiare necesare proiectului. Aici, putem apela la resursele financiare proprii sau daca nu ne permite acest lucru, apelăm la o instituție bancară (Creditul Punte).

3. Care sunt cheltuielile eligibile?

-utilajele si echipamentele

-salariile angajaților

-autoturismele firmei

(mai multe detalii pot fi găsite în ghid)

4. Care este documentația necesară?

La capitolul documentație, trebuie să completați mai multe cereri și declarații în ordinea ce urmează:

1). Formularul de înscriere (Pilon I sau Pilon II): în care se completează cu datele firmei, date despre acționari, procentajul cheltuielilor, competențele asociaților, etc. Aici se mai menționează anumite aspecte precum indicatorii de eligibilitate.

2). Declarația pe propria răspundere

3). Declarație privind încadrarea întreprinderii în categoria IMM

4).  Calcul pentru întreprinderile partenere sau legat

5). Calcul pentru întreprinderile partenere sau legate

6).  Acordul de finanțare

7).  Cerere tip de rambursare a ajutorului de minimis

8).  Formular de decont

5). De ce să îți achiziționezi utilajele de la Danibrum?

Dacă nu ai făcut proiectul cu noi, încă nu este prea târziu să o faci! Este important ca în acest început de drum să ai parte de tot pachetul: utilaje profesionale, consultanță permanentă, raport calitate-preț corect. Din acest motiv, astăzi îți prezentăm trei motive pentru care să faci alegerea potrivită.

Dacă nu ai un consultant pentru proiectul tău, te ajutăm să alegi dintr-o listă generoasă, un consultant potrivit ideii tale.

În primul rând, îți oferim consultanță sinceră în concordanță cu nevoiele și cerințele tale. Odată ce ne-ai spus exact ce îți dorești (spațiu de amplasare al utilajelor, gradul de producție, capacitatea utilajului, buget) noi vom crea o ofertă adaptată obiectivului tău. Mai departe discutăm pentru a ajunge la un numitor comun și a da start-ul unei colaborări profitabile.

În al doilea rând, suntem cel mai mare depozit de utilaje pentru prelucrarea lemnului, din România. Avem peste 2.000 de parteneriate încheiate cu succes și peste 50 de categorii de produse din care poți alege. Argumentul nostru suprem este încrederea pe care cei peste 10.000 de clienți ne-au acordat-o în cei peste 24 de ani de activitate.

Și nu în ultimul rând, suntem printre singurele companii de la care cumperi utilajul, dar care te ajuta și cu service-ul gratuit pe toată perioada garanției. Avem o echipa de specialiști care vor avea grijă ca utilajele tale să fie în stare excelentă de funcționare și după 5 ani de utilizare continuă.

Acestea fiind spuse, te așteptăm să discutăm!

Fie că vrei să ne faci o vizită la adresa: Strada Crinului 15 (CPL) COMĂNEȘTI, Jud. Bacău 605200 sau de la distanță: telefonic: +40756315919/ e-mail:sales@danibrum.ro, noi suntem aici să îți fim de folos!

Site-ul nostru oficial: https://danibrum.ro/

Urmărește-ne și pe rețelele de socializare:

Instagram: @danibrum.utilaje.lemn

Facebook: https://www.facebook.com/danibrum.ro

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Scroll to Top

NU RATA OPORTUNITATEA!

Aplică pentru finanțare prin programul

Startup Nation 2022