Sfaturi

A fi sau a nu fi prezent în online

A fi sau a nu fi prezent în online

Online-ul ne-a acaparat viețile de zi cu zi. Peste 53% din populația activă a planetei folosește una sau mai multe rețele sociale, timpul petrecut pe aceste platforme fiind de aproximativ 145 minute pe zi.

Cumpărăturile online au surclasat cumpărăturile offline, unde un procent de 71% din europeni se declară încântați de cumpărăturile pe internet. Ba mai mult, un număr mare de utilizatori care aleg să cumpere offline, verifică mai întâi online acele produse, pentru a vedea dacă recenziile sunt favorabile. Privind spre industria mobilierului și a produselor pentru decorarea casei, 38% din utilizatori au achiziționat de pe internet astfel de produse, o dată cu instaurarea pandemiei.

Nu este niciun secret faptul că pandemia a accelerat procesul global de digitalizare, punând în dificultate companiile ce își desfășurau activitatea exclusiv offline. Cine a reușit să se adapteze a avut câștig de cauză, în unele cazuri creșteri considerabile de profit. Cine a opus rezistență acestui trend atât de necesar, au experimentat scăderi ale vânzărilor sau chiar faliment.

Pivotarea către o prezență în online pare anevoioasă, însă se poate realiza rapid, multe din uneltele folosite fiind la îndemâna oricui și cel mai important, multe dintre ele fiind gratuite.

Să luăm ca exemplu, platformele sociale, unde ne putem afișa afacerea, unui număr foarte mare de posibili clienți, cărora chiar dacă nu le vindem la prima interacțiune, brandul nostru va râmăne în memoria lui și pe viitor există posibilitatea să ne caute când va fi gata să treacă în procesul activ de cumpărare.

Imaginează-ți doar care este procesul tău de cumpărare atunci când dorești să cumperi un laptop spre exemplu. Mai întâi cauți informații, compari prețuri, ceri detalii mai multor furnizor și apoi faci pasul final.

La fel se întâmplă și în cazul mobilierului sau produselor din lemn. De cele mai multe ori clienții doresc să vadă produse sau lucrări anterioare, pentru a-și putea face o idee cu privire la ce s-ar potrivi locuinței lor. De cele mai multe ori, ei au nevoie de îndrumare, încă din faza design-ului, unde rolul tău ca producător de mobilă este acela de a-i oferi soluții adecvate locului unde va fi amplasat produsul fabricat de tine. Aici ai nevoie de un site sau o pagină de Facebook sau Instagram, unde poți afișa produsele tale, sau chiar fotografii din timpul producției sau montajului. Chiar și un cont pe Youtube te poate ajuta, conținutul video cunoscând o creștere exponențială în ultima perioadă.

Cunoscând toate cele de mai sus și experimentând puterea online-ului în cadrul Danibrum România, am creat un sistem prin care dorim să ajutăm antreprenorii cu experiență sau la început de drum, să pună bazele unei prezențe online în social media și nu numai.

Prin oferta Black Season, oferim în premieră 2 pachete digitale, ce facilitează startul în cazul celor ce doresc să intre în online și un ajutor activ celor ce deja sunt prezenți acolo.

De ce facem asta?

Obiectivul nostru nu este să fim celălalt dealer de utilaje pentru lemn. Obiectivul nostru este să oferim cele mai bune servicii din industrie și mai ales dorim să oferim clienților noștri toate serviciile într-un singur loc. Credem că vânzarea nu se încheie după livrarea bunurilor, ci mai degrabă pornim la drum alături de clienții noștri, dezvoltând relații pe termen lung.

De aceea în perioada 15.11 – 31.12.2021 orice achiziție în valoare de 10.000 euro respectiv 25.000 euro, poate beneficia de pachetul Business Starter respectiv Business Professional.

Vizitează https://danibrum.ro/black-friday/ și convinge-te că online-ul chiar contează și cu ajutorul lui putem să Dăm Formă Viitorului împreună!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *